Min samling

Din favoritsten (bildtråd)

2015-05-19 12:03 #0 av: Alyssa

Nu är jag väldigt nyfiken på att se en bild på den sten i din samling som du kanske ser efter lite extra Skämtar Du kanske har fler än en?
Posta bilder och skriv varför just den stenen/de stenarna är så speciell/-a för dig! 

Vänligen, sajtvärden Alyssa Hjärta

Blomma - Travhästen söker medisar! - Blomma
Sajtvärd för NyhedendomStenarSocialt stöd och Travhästen.
Medis på Huskatter och Råttor

Anmäl
2015-08-16 20:36 #1 av: Loris M

Har precis blivit medlem här efter en stunds övervägande. Jag äger nämligen en enda sten, ametist som är på bilden. FörlägenVisserligen samlar jag på naturstenar när vi reser, men vet inte om det räknas. 

Den här ametisten är speciell (förutom att det är den enda jag har) därför att jag fått den av en vän när jag skulle sluta på mitt gamla jobb. Den ska visst skydda mot negativa energier och stress, så jag har den alltid med mig i väskan oavsett var jag går. Ibland kan jag även hålla den i handen när jag känner att jag behöver fokusera eller ladda med ny positiv energi, eller när jag behöver tröst helt enkelt. Glad

Sajtvärd för Förskolan, Lika villkor och Bokcirkel

Medarbetare: Multikulturellt 

Anmäl
2015-08-17 12:48 #2 av: Magi-cat

#1 Välkommen hit! BlommaGlad

Jättefin ametistängel! En sådan har jag också!

Speciellt kul när den har en betydelse för just dig...

Hjärta"Kanske tid och rum är enklare än den mänskliga faktorn? (Picard)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.