Annons:
Etiketterundersökningarfrågor
Läst 1043 ggr
VildaVittra
2015-12-26 22:16

Kluring: Mineraler och bergarter

Så här på annandag jul skulle det väl sitta fint med en Kluring om ett av mina favoritämnen, dvs mineraler och bergarter?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
Tarotstollan
2015-12-26 22:44
#1

Lite svårt att skriva här och fråga utan att förstöra svaret till första frågan!
Så vart frågar jag om jag inte fattar svaret på 1:ta frågan?😉
Hade 5 rätt!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

VildaVittra
2015-12-26 22:46
#2

Hehehe, det är väldigt många som tror som du trodde det var därför jag hade med frågan, men jag har klickat i rätt svarsalternativ på fråga ett. 

Undrar du mer kan du pma. 🙂

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

fridelfina
2015-12-26 23:11
#3

5/10

Gjorde ett dumt felval, men annars så måste jag väl plugga på lite mer! 😎

 
 

Valkyrija
2015-12-27 00:14
#4

Himla rolig Kluring! Svår dock haha!

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

VildaVittra
2015-12-27 00:27
#5

#3 Gör så. Geologi är jättekul. 👍

#4 Vad roligt att du tyckte att den var kul. Jag försökte få med både svåra och lätta frågor.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Valkyrija
2015-12-27 00:30
#6

#5 Men det är jättebra! Jag lärde mig allt en och annan grej 😃👍

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
Snurrig
2015-12-29 20:16
#7

3/10. Har noll kunskap. Var tvungen att gissa på allt..

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Upp till toppen
Annons: