- Övrigt / Off topic

Glad alla hjärtans dag!

2016-02-14 19:41 #0 av: Mysan_

Vad passar bättre till denna dagen än rosenkvarts? Jag hoppas ni alla haft en underbar alla Hjärta-dag! Själv firar jag egentligen inte denna dagen något särskilt. Kom ihåg att ta hand om era nära och kära, och inte bara idag utan varje dag. Lite omtanke betyder så mycket, bara ett hej eller ett leende kan göra någons dag.

KRAM Hjärta

Anmäl
2016-02-14 19:49 #1 av: Tarotstollan

Hoppas att alla haft en bra dag!Hjärta
Firar inte heller men jag skall titta på den romantiska filmen  som börjar kl. 21, "Valentine´s day"!Tummen upp

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2016-02-14 20:03 #2 av: katsy

Idag blev jag klar med ett smycke till min dotter, hon är väldigt specifik med vad  hon gillar och inte. T.ex går allt med blommor, stjärnor och hjärtan helt bort.

Helst ska allt vara matt svart, kedjor och kanske lila typ ametist som hon fick i sitt studentarmband.

Dagens armband skulle iallafall ha några pärlor i mönstret så jag tänkte "smyga in" några passande stenpärlor till henne.

Hon fick 3 att välja på. Rosa agat, blå bandagat och serpentin. 

Hon valde serpentin å nu hoppas jag att hon blir nöjd och att det ger henne det hon behöver av stenarnas egenskaper. 

Anmäl
2016-02-14 20:04 #3 av: Mysan_

#2 Har du någon bild på armbandet? Glad 

Anmäl
2016-02-14 20:52 #4 av: katsy

Var tvungen att ladda ner det till datorn från mobilen först Galen

Anmäl
2016-02-14 20:57 #5 av: Tarotstollan

Jättesnyggt!Tummen upp

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2016-02-14 21:03 #6 av: Mysan_

Det var ett fint armband! =)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.