Annons:
Etikettallmänt
Läst 878 ggr
l.i.s.e.n
8/22/16, 7:36 PM

Super 7

Super 7, super seven, melody stone, sacred 7, ja kärt barn har många namn. Jag har inte kommit i kontakt med denna supersten, är det någon annan som har? En kombination av ametist, rökkvarts, bergkristall, rutilkvarts, götit, lepidocrocite och cacoxenite men som ändå verkar vara ganska färglös. Någon som har en fin bild?

Annons:
Tarotstollan
8/22/16, 10:31 PM
#1

Jag har sett ett par stycken och även hållit i ett par av dem. Tycker de ser ut som Bergkristaller. Dessa var så små, ca 1 X 1 cm långa, så jag tyckte inte de var värda priset, då de är ganska så dyra.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Valkyrija
8/24/16, 11:01 AM
#2

Jag har faktiskt aldrig sett någon IRL men av de jag sett på nätet så är de väl transparenta/lila 🌺

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Carmarino
8/24/16, 12:21 PM
#3

Tittar man på de bilder man får fram om man söker på "Super 7 stone" så gäller det nog att vara lite på sin vakt om man vill köpa en. Tycker att många av dem ser ut som fluorit eller helt vanliga kvartskristaller, men kan säljarna få ut ett högre pris genom att kalla dem Super 7 så gör många av dem säkert det. Det är nog en sten man inte ska köpa via nätet, utan i en affär så att man kan känna in energierna ordentligt.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: