Annons:
Etikettmin-samling
Läst 1008 ggr
micki78
2017-02-05 14:22

Sten bricka

Hej!

Jag har många Stenar i olika storlekar och undrar om ni har något tips på vart man kan köpa en eller flera brickor till stenarna. Brickan eller vad det nu heter får inte vara så hög i kanterna men gärna lång. Det behövs inga fack egentligen.  Brickan är bra för då ser man vad man har för Stenar.

Någon som har något tips på vart man hitta en sådan?

Annons:
Dioramabyggare
2017-02-05 14:26
#1

#0: Någon form av serveringsbricka eller kanske liknande passar? Sådana bör finnas i loppis- eller "secondhand"-butiker. Lycka till så mycket med sökandet!

micki78
2017-02-05 14:35
#2

Ja kanske, tänkte mest om det finns att köpa på nätet, annars kommer jag aldrig iväg:) Det kan gärna vara i trä eller plast eller hårt papp eller liknande.  Tack! Jag hoppas också jag hittar,  jag har alla mina Stenar i en förvaringsbox med små fack  från biltema och man ser dom inte och glömmer bort dom som ligger längst ner, så det vore bra om man kunde ha dom där alla stenarna ligger bredvid varandra istället.

Carmarino
2017-02-06 10:46
#3

Något som den här kanske?

Annars kan du kolla på de här bilderna och se om du hittar någon annan som passar.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

katsy
2017-02-28 23:27
#4

Jag har några av mina Stenar i en chokladkartong, en sån där stor lyxlåda som jag fick nån gång. Ser fint ut mot guldbakgrunden

Upp till toppen
Annons: