Annons:
Etikettallmänt
Läst 1147 ggr
Mysan_
9/17/15, 6:06 PM

Beställa Stenar

Någon som vet någon bra sida på nätet man kan köpa Stenar på? Till exempel agat, fluorit, ametist osv? Ni får gärna tipsa här 🙂

//Mysan_ som bor mitt ute i ingenstans och inte vet någon butik i närheten som säljer stenar 😊

Annons:
Valkyrija
9/17/15, 7:15 PM
#1

Hejsan Mysan_! 🙂

Om du klickar dig in på "Länkar" i menyn här ovan och skrollar ner så finns det ett gäng länkar under rubriken Webbutiker. Kika där vetja! ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Mysan_
9/17/15, 7:35 PM
#2

#1 Tack så mycket, det var verkligen till hjälp! 🤗 🌺

Tarotstollan
9/17/15, 9:43 PM
#3

Jag brukar köpa Stenar från www.stengården men jag går ju dit och handlar direkt i affären.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

StillaSinnet
9/19/15, 10:49 AM
#4

Jag har beställt från Jesper Bengtsson. Länken är till ett köp/säljforum på FB som han har öppnat men där fler säljare visar upp sina till-salu-stenar. Även smycken och annat. Svenskar litar jag mest på. Jag handlar även från Kristallrummet och kan förespråka Marianne Källqvist som säljer en del smycken men även har Stenar och mineraler. Helst handlar jag på mässor :) Det är en mässa i Västerås 3 oktober, om 14 dagar!

Jag törs inte riktigt handla via ebay, Pinrest eller Aliexpress för det finns så mycket bluffstenar i omlopp.

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Valkyrija
9/19/15, 12:41 PM
#5

eBay har jag köpt en hel de Stenar ifrån och få har varit fake. Malakit är ofta fake om man köper från eBay men i övrigt så har jag bara fått äkta. Man får vara noga med vilken försäljare man köper ifrån men det finns en hel del seriösa på eBay också 🙂

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Tarotstollan
9/19/15, 8:22 PM
#6

#4. Länken till Jesper Bengtsson funkar inte eftersom jag inte är medlem på Facebook.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
StillaSinnet
9/20/15, 11:32 AM
#7

#6 ok, och han har ingen hemsida… men Riddgem är också en bra säljare. Smidig, lätt att tala med via mejl och snabb leverans av mineraler med bra kvalité

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Upp till toppen
Annons: