- Övrigt / Off topic

Klottertråd

2015-12-26 20:26 #0 av: Mysan_

Hej!

Jag tänkte göra en klottertråd här, vill ni inte ha den här får ni absolut ta bort den. Här kan man skriva om lite vad som helst.

Har ni haft en bra jul? Själv har jag i alla fall det. Har beställt nya stenar idag också, en onyx, en ametist, en rosa agat, en blå aragonit och en regnbågsflourit. En rosa agat har jag velat ha länge så det ska bli kul. Längtar tills dom kommer!
Ha en bra fortsättning på kvällen!

Anmäl
2015-12-29 19:47 #1 av: Mysan_

Dom nya stenarna har äntligen kommit! Kär

Från vänster: Blå aragonit, rosa agat, regnbågsfluorit, onyx och ametist. 
Nu har jag totalt 20 stenar i min samling, varav ett armband. 

Anmäl
2015-12-29 19:59 #2 av: Magi-cat

Tummen upp

Hjärta ""Myths address the fundamental enigmas of our existence and help us try to make sense of our lives..."

Anmäl
2015-12-31 08:35 #3 av: Mysan_

Den här morgonen har jag suttit och kollat på stenar. Nu skulle det sitta fint med ett andekvartskluster, en agatgeod och en safir! Får nog ta och beställa det någon dag.

Anmäl
2016-01-07 21:14 #4 av: Magi-cat

"A GUIDE TO SELECTING AND USING THE RIGHT CRYSTALS FOR YOU"

http://thespiritscience.net/2016/01/06/a-guide-to-selecting-and-using-the-right-crystals-for-you/

Hjärta ""Myths address the fundamental enigmas of our existence and help us try to make sense of our lives..."

Anmäl
2016-01-08 05:57 #5 av: Mysan_

Bra länk Magi-cat!

Hur mår ni idag? Själv har jag det inte toppen, har fått ungefär 4 timmars sömn inatt.

Anmäl
2016-01-08 11:05 #6 av: Loris M

#1 Får man fråga var du beställt dina stenar? De var fina  alla fall. Glad

#5 Tråkigt och jobbigt att inte få sova. Då går man som en zombie hela dagen. Zombie

Sajtvärd för Förskolan, Lika villkor och Bokcirkel

Medarbetare: Multikulturellt 

Anmäl
2016-01-08 18:01 #7 av: Mysan_

#6 Moder Jord och Amuletten har jag köpt dom på. :)

Ja, verkligen! Som tur är blir jag inte grinig när jag är trött, men det är väldigt jobbigt.

Anmäl
2016-01-08 18:18 #8 av: Loris M

#7 Tack, då får jag kolla upp det. Har tittat på dessa sidor och flera andra för jag skulle vilja köpa några stenar. Men jag är så himla snål och tycker att det är dyrt. Fast jag har råd egentligen.Generad Jag får nog ta tag i det här problemet. Cool

Sajtvärd för Förskolan, Lika villkor och Bokcirkel

Medarbetare: Multikulturellt 

Anmäl
2016-01-08 20:50 #9 av: katsy

Japp! Jag har ju kollat runt efter mina geoder som jag verkligen gärna vill ha. Häromdagen när jag satt i soffan hela dagen, jag skojar inte.. Satt framför tv och dator HELA dagen (skäms lite) så bestämde jag mig för att beställa det jag ville ha.
Okej.. Det blev lite mer än jag tänk men så har jag drömt om stenar i flera dagar, typ att de vill till mig så hur ska jag kunna motstå det?!

Inatt drömde jag om prehnit å det hade jag pärlor av hemma så det fick ju bli stenen för dagen i ett fint hänge :-)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.