Annons:
Etiketterövrigtoff-topic
Läst 697 ggr
Mysan_
12/26/15, 8:26 PM

Klottertråd

Hej! Jag tänkte göra en klottertråd här, vill ni inte ha den här får ni absolut ta bort den. Här kan man skriva om lite vad som helst. Har ni haft en bra jul? Själv har jag i alla fall det. Har beställt nya Stenar idag också, en onyx, en ametist, en rosa agat, en blå aragonit och en regnbågsflourit. En rosa agat har jag velat ha länge så det ska bli kul. Längtar tills dom kommer! Ha en bra fortsättning på kvällen!

Annons:
Mysan_
12/29/15, 7:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Dom nya stenarna har äntligen kommit! 😍

Från vänster: Blå aragonit, rosa agat, regnbågsfluorit, onyx och ametist. 
Nu har jag totalt 20 Stenar i min samling, varav ett armband.

Magi-cat
12/29/15, 7:59 PM
#2

👍


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Mysan_
12/31/15, 8:35 AM
#3

Den här morgonen har jag suttit och kollat på Stenar. Nu skulle det sitta fint med ett andekvartskluster, en agatgeod och en safir! Får nog ta och beställa det någon dag.

Magi-cat
1/7/16, 9:14 PM
#4

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Mysan_
1/8/16, 5:57 AM
#5

Bra länk Magi-cat! Hur mår ni idag? Själv har jag det inte toppen, har fått ungefär 4 timmars sömn inatt.

Loris M
1/8/16, 11:05 AM
#6

#1 Får man fråga var du beställt dina Stenar? De var fina  alla fall. 🙂

#5 Tråkigt och jobbigt att inte få sova. Då går man som en zombie hela dagen. 🧟‍♂️

Annons:
Mysan_
1/8/16, 6:01 PM
#7

#6 Moder Jord och Amuletten har jag köpt dom på. :) Ja, verkligen! Som tur är blir jag inte grinig när jag är trött, men det är väldigt jobbigt.

Loris M
1/8/16, 6:18 PM
#8

#7 Tack, då får jag kolla upp det. Har tittat på dessa sidor och flera andra för jag skulle vilja köpa några Stenar. Men jag är så himla snål och tycker att det är dyrt. Fast jag har råd egentligen.☺️ Jag får nog ta tag i det här problemet. 😎

katsy
1/8/16, 8:50 PM
#9

Japp! Jag har ju kollat runt efter mina geoder som jag verkligen gärna vill ha. Häromdagen när jag satt i soffan hela dagen, jag skojar inte.. Satt framför tv och dator HELA dagen (skäms lite) så bestämde jag mig för att beställa det jag ville ha. Okej.. Det blev lite mer än jag tänk men så har jag drömt om Stenar i flera dagar, typ att de vill till mig så hur ska jag kunna motstå det?! Inatt drömde jag om prehnit å det hade jag pärlor av hemma så det fick ju bli stenen för dagen i ett fint hänge :-)

Mysan_
1/9/16, 7:37 AM
#10

Vet ni någon sten som hjälper om man blivit sviken/är ledsen? Sov med en ametist under kudden inatt förresten, äntligen somnade jag tidigt och sov som en stock! Skönt att det hjälpte.

Upp till toppen
Annons: