Annons:
Etiketterövrigtoff-topic
Läst 777 ggr
Mysan_
2016-02-14 19:41

Glad alla hjärtans dag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad passar bättre till denna dagen än rosenkvarts? Jag hoppas ni alla haft en underbar alla ❤️-dag! Själv firar jag egentligen inte denna dagen något särskilt. Kom ihåg att ta hand om era nära och kära, och inte bara idag utan varje dag. Lite omtanke betyder så mycket, bara ett hej eller ett leende kan göra någons dag.

KRAM ❤️

Annons:
Tarotstollan
2016-02-14 19:49
#1

Hoppas att alla haft en bra dag!❤️
Firar inte heller men jag skall titta på den romantiska filmen  som börjar kl. 21, "Valentine´s day"!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

katsy
2016-02-14 20:03
#2

Idag blev jag klar med ett smycke till min dotter, hon är väldigt specifik med vad  hon gillar och inte. T.ex går allt med blommor, stjärnor och hjärtan helt bort.

Helst ska allt vara matt svart, kedjor och kanske lila typ ametist som hon fick i sitt studentarmband.

Dagens armband skulle iallafall ha några pärlor i mönstret så jag tänkte "smyga in" några passande stenpärlor till henne.

Hon fick 3 att välja på. Rosa agat, blå bandagat och serpentin. 

Hon valde serpentin å nu hoppas jag att hon blir nöjd och att det ger henne det hon behöver av stenarnas egenskaper.

Mysan_
2016-02-14 20:04
#3

#2 Har du någon bild på armbandet? 🙂

katsy
2016-02-14 20:52
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#4

Var tvungen att ladda ner det till datorn från mobilen först 🤪

Tarotstollan
2016-02-14 20:57
#5

Jättesnyggt!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Mysan_
2016-02-14 21:03
#6

Det var ett fint armband! =)

Annons:
katsy
2016-02-14 21:30
#7

Tack! Som ni ser är ju hela mönstret i hjärtanform men hon hade godkänt det innan jag började 🙂

Lite suddiga bilder men hon har lovat att hjälpa mig fota å uppdatera hemsidan med skarpare bilder

Upp till toppen
Annons: