Annons:
Etikettallmänt
Läst 1675 ggr
StillaSinnet
2/20/16, 4:45 PM

Fullmåne 19:20 den 22 feb

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För er som renar Stenar och kristaller i månljus, nu är det time!

Måndag 22 februari 19:20 är det fullmåne.

Dags att duka upp på fönster bräden, uterum, balkongen eller kanske direkt ute i snön (om man törs för tjuvar).

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Annons:
fridelfina
2/21/16, 7:35 PM
#1

Wow, vilken kristallkula!

 
 

Tarotstollan
2/23/16, 5:28 AM
#2

Har precis glömt bort det, tur att det är en dag kvar då. Har Stenar liggandes i fönstren redan men skall lägga upp min tarotlek där också.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

fridelfina
2/23/16, 9:09 AM
#3

Satt och månade mig med en kopp te igår när månen var full. Det var vackert och njutningsfullt…

Såg något djur som smög omkring i månljuset, men oklart vad för nåt, räv, vildgriskulting, större katt….. inte litet rådjur eller hare iallafall!

Laddade mig själv, det får räcka 😎

 
 

Tarotstollan
2/23/16, 10:58 PM
#4

Här är det mulet precis som igår, så ingen måne som lyser. Innan var det helt klart och jag såg både Orion och Sirius tydligt, typiskt. Tarotleken ligger i fönstret, så den laddas ju ändå av månmagin men jag VILL SE Månen!😕

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

StillaSinnet
2/24/16, 8:20 AM
#5

Jag var på yoga precis då så mina kristaller fick rena sig på egen hand medan jag renade mig på mitt håll. De har fått legat kvar eftersom det var klarare väder och starkare sken natten till i dag. 

#4 vi skulle ha mulet så jag misströstade lite men vet att precis som solens energi går igenom molnen så gör månens det också, men svagare. Turligt nog så var inte molnen så kompakta som jag befarade att de skulle vara så månen lyckade stränga sig igenom och visa sig i sin fulla prakt tillslut!

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Upp till toppen
Annons: