Annons:
Etikettfrågor
Läst 749 ggr
Pedros
2016-02-24 14:33

Sten för att attrahera någon.

Hej! 

Det är en väldigt speciell person jag tycker mycket om som jag träffar just nu efter hon bott utomlands ett tag, vänskapen finns men vet inte ännu om det finns mer, men skulle vilja ha en sten som får mina kvalitéer att lysa ut mot henne så jag får visa den rätta sidan av mig, jag använder just nu bara citrin och bergskristall. Vill ha någon sten för passion och självkänsla/självförtroende, så att jag verkligen vågar och att hon känner en större dragning mot mig. Är det fel sätt att tänka på? Borde jag istället jobba med annat och det kanske blir en bieffekt att vi dras till varandra då mina energier är högre?

Vad tänker ni isåfall? Jaspis? Karneol? 

Ni får gärna kolla in mitt andra inlägg som jag han posta på Healing.ifokus innan jag såg att denna sida fanns. javascript:nicTemp(); 

Rymdkram till er =)

Annons:
Valkyrija
2016-02-24 15:31
#1

Utan tvekan regnbågsmånsten! Duscha med den eller bada med den så vattnet blir påverkat av stenen 🙂 Du kan också bara ha den på dig men den renar dig samtidigt om du duschar/badar med den 😃

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Upp till toppen
Annons: