Annons:
Etikettom-stenar-ifokus
Läst 2135 ggr
mariapia
11/29/16, 7:14 PM

Super 7 kvarts

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har några till salu och även till eget bruk då jag jobbar med kristallhealing. Denna kristall är enormt kraftfull och ingen nybörjarsten.den producerar elektromagnetisk energi och är en fantastisk kristall om man lär sig att arbeta med den.man ska alltid vara noga med var man köper sina Stenar och kristaller då det fuskas en hel del på marknaden.dessa jag har kommer direkt från Namibia utan mellanhänder så jag vet va de kommer ifrån.ju mer du lär dig om kristaller och kan känna dess energi så vet du också att den är äkta eller inte.finns andra sätt att veta om den är äkta men oavsett detta så kan jag verkligen rekommendera denna kristall.

Annons:
StillaSinnet
12/3/16, 3:07 PM
#1

Häftiga kristaller! Ser lite dåligt, 650.- stämmer det?

Snälla, var är super seven/Brandbergs nu igen? Vilka sju ingår?

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

ixtab
12/17/16, 3:36 PM
#2

Super Seven (melody stone) består av 7 olika mineral, dessa finns i alla men givetvis i olika mängd beroende på hur stenen bryts.
Ametist, cacoxenit, götit, lepidokrosit, bergskristall, rutilkvarts och rökkvarts.

Super seven, kallas även allhelaren och dess energier känns i hela kroppen när man rör vid den. stärker vårt självförtroende, hjälper oss vara oss själva. Ger tur

Sedan måste till läggas att alla kristaller har elektromagnetisk energi,  men i väldigt olika styrkor. 

🌺

Live long and prosper

StillaSinnet
12/26/16, 3:53 PM
#3

#2 Tusen tack! Jättestark sten ❤️

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

m2studio
3/21/17, 12:18 AM
#4

Finna Stenar.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

m2studio
3/25/17, 3:46 PM
#5

#0 av: mariapia

Jag gärna köper ett par av dem, men jag har skickat ett PM till dig, om du är snäll och svarar mina frågor då jag kan kanske kunna använda en eller två av Stenar.

Tack

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Upp till toppen
Annons: