Min samling

Carmarinos samling

2018-03-25 12:58 #0 av: Carmarino

När jag höll på med påskpyntandet idag så passade jag även på att fotografera några av mina kristaller. 

Det är en massa bergkristallspetsar och ett par ametistspetsar.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2018-03-25 12:59 #1 av: Carmarino

Dessa stenar hade jag tidigare i en stor konjakskupa. Den gick sönder, så nu har jag dem i en "ljusbox" istället.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2018-03-25 13:01 #2 av: Carmarino

Har även samlat en massa små stenar av olika sorter i en annan konjakskupa.

Kommer att fylla på med fler stenar efterhand som jag blir färdig att ta fram och fotografera dem.

Anmäl
2018-03-25 13:04 #3 av: Jimmy.L

Fina. Glad

Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm No stress cabo verde , Göta Kanal

Anmäl
2018-03-25 13:12 #4 av: Carmarino

Tack Jimmy. Glad

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.