Annons:
Etiketterundersökningarfrågor
Läst 1529 ggr
svammelblomman
2018-06-01 15:50

Sten till nyfött mirakelbarn?

Hej Jag har en bekant som nyligen har fått sitt första barn! Efter många års kämpande och flera missfall. Hon har endometrios och trodde att hon inte kunde få barn men så kom deras lilla mirakel med kejsarsnitt i maj <3 Min bekanta är medium och healer och är mycket intresserad av kristaller och Stenar. Jag hade tänkt att jag skulle ge en present till dottern och jag vill ge henne något som lixom verkligen ”betyder något”. Jag har läst om änglakallare men det verkar vara såna bjällror? Jag tänkte ge henne antingen ett smycke (halsband) med en sten eller någonting annat, kanske en prydnadsängel med någon sten i. Hon är en mirakelbebis och kanske finns det något som symboliserar det. Kärlek eller beskydd är också fina egenskaper. Har nån av er något tips på Stenar som har egenskaper som passar bra till barn? Eller kanske tips på någon annan present som ger t.ex beskydd? Tack på förhand :-)

Annons:
Carmarino
2018-06-01 16:46
#1

Det jag först kommer att tänka på är rosenkvarts och ametist. Vet inte om det finns någon särskild sten för just barn, utan det gäller nog att hitta en sten som passar barnets energi.

Det finns änglasmycken av olika sorters kristaller:

https://www.tarothuset.com/kristallanglar-

https://www.newpage.se/skyddsanglar-hangsmycken


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

svammelblomman
2018-06-03 15:24
#2

Tack för ditt svar! Jag ska kolla in länkarna

svammelblomman
2018-06-18 14:37
#3

Jag köpte en kristallängel till Henne från tarothuset! De var snälla och skickade den som gåva direkt till henne så det slapp gå en omväg via mig :)

Carmarino
2018-06-18 14:57
#4

Så bra. De är jättefina. Vilken sten valde du till henne?


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

MonicaLagerquist
2018-06-25 19:38
#5

Har du någon bild på den du valde.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: