Annons:
Etikettmin-samling
Läst 892 ggr
Derrtag
2018-09-02 08:10

Min stensamling

Oj så många skönheter jag har skaffat nu för tiden! Jag tänkte göra en lite lista med lite dåliga bilderXD

Annons:
Derrtag
2018-09-02 08:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Bild nr 1 Här finns Apophyllit, Angelit, Selenit, Kvarts, Akvamarin, Regnbågsmånsten och en Ametist pendel, Kvarts med svart turmalin, Vit onyx, Celestine, Ametist, Citrin och Larimar!

Derrtag
2018-09-02 08:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Nästa bild, visar mina mindre Stenar, Rosenkvarts, Kunzit, Pyrit, Ametist Aura Kvarts, Regnbågsaura Kvarts, Krizopras(?), Meteorit, Lepidolit, Abalone, Agat, Akvamarin, , Fuschit, Aventurin, Turkos, Blå Kyanit, Selenit och en Kvarts kula.

Derrtag
2018-09-02 08:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Bild nr 3, med Selenit, svart Turmalin, svart Onyx, Shiva Lingham, Azabache, Hematit, Agat och Obsidian.

Derrtag
2018-09-02 08:20
#4

Förutom dessa har jag ju min moldavit och två stycken vackra labradoriter jag för tillfället inte har bild på…

Tarotstollan
2018-09-02 08:20
#5

Så fint! Jag har tänkt länge på att köpa ett sådant Selenit torn men eftersom de är så sköra så vet jag inte om det är någon ide. Jag vill gärna ha den stående på ett snurrande fat med ljus underifrån (kommer inte ihåg vad det heter) men eftersom jag har katter är risken stor att de river ner det och Seleniten går sönder.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
2018-09-02 08:33
#6

Jättefina Stenar Derrtag.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
Upp till toppen
Annons: