Wow....
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här skulle jag vilja shoppa loss
Skulle nog inte våga gå in där om jag inte vunnit storvinsten i något lotteri. Det hade blivit traumatiskt att titta på alla fina Stenar utan att kunna köpa några, för jag gissar att i princip alla kostar en smärre förmögenhet. 😄
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Tänk att ha så mycket pengar att handla där plus en lastbil och en lyftkran. 😊
Jag kände en handlare som brukade resa till Tucson för att köpa Stenar, så jag har nog några därifrån, t.ex. gem silicia clustret i inlägg 26 här:
https://stenar.ifokus.se/discussion/1498240/ett-par-ur-min-samling
De stora stenarna är imponerande. På tiden som jag gav reiki kurser ägde dessa rum i den kvinnans sal som organiserade kurserna. Han hade också en affär där hon sålde Stenar och hade några väldigt stora, bland annat en ametystgrotta av den mörka sorten, som var så stor att man kunde sitta i den. Mellan varven brukade jag sätta mig den. Fin meditationsplats. 😊
#0: Mållös!! 🤩
💖🧡💛💚💙💜
Någon som kan låna mig några hundratusen på obestämd tid?
Vilka Stenar, helt otroligt! 😍
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Tjusigt , vilka underbara kristaller och ett måste besöka när vi kan resa igen men att få med sig en sån där hem på flyget, hej och hå snacka om överviktigt bagage 😂 . Så fantastiskt vackra så man blir helt lyrisk 😍