Oj, vad många fina Stenar! Fick du betala övervikt? 😄
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#8: Tack! 🙂
Om man följt sina lustar fullt ut hade planet flugit snett😅 Jag behärskade mig dock, det mesta är också väldigt smått. Stoppade i midjeväskan där jag också hade annat. 🙂
💖🧡💛💚💙💜
#9: Det måste ha varit tungt att bära runt på den midjeväskan. 😄
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#10: Det blev djupa spår på stranden👣😅
💖🧡💛💚💙💜
Spännande Stenar!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#12: Spännande med andra betgarter, de röda blev jag fascinerade av minns jag och de skrovliga kändes väldigt ovanliga också! Åtminstone har inte jag sett det förut! 🙂
💖🧡💛💚💙💜