Golfbollsstor diamant
Jag snöade visst in på diamanter! 😁💎
Hittade en till exceptionell diamant, en väldigt vacker päronformad diamant i storleken av en golfboll. 💎
https://www.tv4.se/artikel/CGqABxEGrQQHSCueUfGq0/golfbollsstor-diamant-till-salu
Bild från Carmarino.
💖🧡💛💚💙💜
- Redigerat 2022-07-30 08:23 av Carmarino
Trodde först det var den som låg på bladet på bilden. 😄
Vacker diamant. Undrade lite över att de inte bar handskar när de hanterade den. Fast det kanske inte gör så mycket att den får fingeravtryck på sig. 😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#1: Hihi, lite förvillande med bilden! 😁Övervägde att inte ha någon bild, då jag inte hade någon på den aktuella diamanten men jag gillar bilder! Blir det hemskt tokigt, kanske jag ska ta bort den🤔
Tänkte också på det, att mannen var barhänt! Han glömde kanske bort sig, under "pressen"!
💖🧡💛💚💙💜
#2: Jag kan byta ut den mot en av mina herkimerdiamanter om du vill. 😊
Det var inte bara mannen som inte hade handskar, utan även kvinnan som tog upp den efter honom. Så det var nog ingen tillfällighet.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
- Redigerat 2022-07-29 16:16 av Carmarino
#3: Ja, det får du gärna göra, det passar bättre med en sådan bild! 🙂
Ja, nu när du säger det kommer jag ihåg det! De kanske inte har fingeravtryck i Schweiz, ska fråga min kompis som bor där! 😄
💖🧡💛💚💙💜
#4: Nu har jag bytt bild. 😊
#0. Man kan inte få för mycket diamanter!😁
Ni vet väl vad Marilyn Monroe sa?
"Diamonds are a girls best friend!"
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#5: Snyggt! Tackar för lånet! 🙂 Skriver du att bilden är lånad av dig också, nu står det att bilden är från Pixabay..
💖🧡💛💚💙💜
#6: 💎💎💎💎👍🏻😁 Klok tjej, Marilyn! 😁
💖🧡💛💚💙💜
- Redigerat 2022-07-29 21:13 av Sabah
#7: Missade det. Ändrat nu. Gjorde även en ny etikett: diamant. 💎
#9: 👍🏻
💖🧡💛💚💙💜