Stenar iFokus

Stenar

Läst 87 ggr
Pepsi..undulat
1

Tappade min kristall, for lös en liten bit

Tack för alla svar på mina frågor som jag ställer☺️☺️Men nu har jag ännu en fråga, jag tappade min tumlade citrin i golvet, jag vet inte hur men den sladdade från min hand, kan jag fortfarande använda den?? Det for bara en jätte liten bit bort från citrinen, Är dens egenskaper borta?? Mindre energi?? Tacksam för svar

Carmarino
3

Visst kan du använda den. Den behåller sina egenskaper och sin energi. Ibland delar kristaller på sig. Har själv råkat ut för det med flera olika Stenar, dock inte med citrin.

Vid ett tillfälle var jag på väg till en kvällsmeditation ute vid fyren på Kullaberg (i Skåne). Hade suttit i bilen och funderat på varför jag inte tog med mig två Stenar, så att jag hade kunnat hålla en i varje hand under meditationen. Hade bara tagit med mig en rätt stor herkimerdiamant nämligen. Det löste kristallen åt mig, genom att dela sig i två delar - när den låg i min ficka. 😊

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

• Redigerat 2021-11-27 14:21 av Carmarino
Pepsi..undulat
0

Den gick inte sönder så mycket, bara en liten bit som for loss så jag tror också att jag kan fortfarande använda den , men jag tog den på laddning på min selenit så att den iallafall får ”återhämta” sig

Carmarino
2

#2: Du kan använda båda bitarna - om du hittar den som lossnade. De har fortfarande samma energi.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker